17 Aralık 2012 Pazartesi

Sakın - İsmail Yk


Ayrılamam ki ben senden asla
Yok, kopamam ki bağlandım sana
Haydi, sevgilim aç kalbini yine
Beni böyle ortada bırakma
Ayrılamam ki ben senden asla
Yok, kopamam ki bağlandım sana
Haydi, sevgilim aç kalbini yine
Beni böyle ortada bırakma

Sakın beni yarı yolda bırakma
Aman deyip ikinci plana atma
Bu kadar sevdikten sonra unuturum sanma
Yakma beni deli, yakma beni deli
Sakın beni yarı yolda bırakma
Aman deyip ikinci plana atma
Bu kadar sevdikten sonra unuturum sanma
Yakma beni deli yakma beni deli

Ayrılamam ki ben senden asla
Yok, kopamam ki bağlandım sana
Haydi, sevgilim aç kalbini yine
Beni böyle ortada bırakma

Kitlenir dudaklarım
Titrer yanar bu bedenin
Aşkımdan uzağa gerek
Ömür boyu sürecek aman aman
Sakın beni yarı yolda bırakma
Aman deyip ikinci plana atma
Bu kadar sevdikten sonra unuturum sanma
Yakma beni deli yakma beni deli
Sakın beni yarı yolda bırakma
Aman deyip ikinci plana atma
Bu kadar sevdikten sonra unuturum sanma
Yakma beni deli yakma beni deli

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder