20 Aralık 2012 Perşembe

Nem Kaldı - Cengiz İmren


Bugün yine efkarliyim efkarli
sen gidince bu ask içimde sakli
bekliyorum hala birseyler kaldi
umudum bitmeden, kimseyi sewmeden
o da bana ben de ona sevdali
çocuk olup hep pesimden kosardi
gitti sanki yasananlar rüyaydi
deliye dönmeden bisiler etmeden
ölümü görmeden.

sen istersen bu ayrilik son bulur
geç kalirsan belki de sonum olur
birakalim bir kenara gururu
ayrilik hem seni hem beni vurur
seninle ikimiz fena mi olur.

ahhhh
oda bana bende ona sewdali
çocuk olup hep pesimden kosardi
gitti sanki yasananlar rüyaydi
deliye dönmeden birseyler etmeden
ölümü görmeden.

sen istersen bu ayrilik son bulur
geç kalirsan belki de sonum olur
birakalim bir kenara gururu
ayrilik hem seni hem beni vurur
seninle ikimiz fena mi olur.

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder