19 Aralık 2012 Çarşamba

Kaçarken - Rocka


Aklımdaydı!Bu kafamın içindeki acı
Beni yarı yolda bıraktın yine
Yok!Cevaplar senin olsun;yok kalsın sende
Herşey yok;kalmadı kaybedecek şey...

Aklımdaydı!Bu kafamın içindeki acı
Beni yarı yolda bıraktın yine
Yok!Cevaplar senin olsun;yok kalsın sende
Herşey yok;kalmadı kaybedecek hiçbir şey...

Kimde hayaller ya da nerde sensizlikler?
Annem gibi,ben gibi,herkes gibi sen yine yoksun
Aşk gibi,dost gibi,her şey gibi ben yine boştum

Git;beni dinlemen lazım
Git;beni anlaman lazım
Git;beni yalnız bırak

Git;beni dinlemen lazım
Git;beni anlaman lazım
Git git;beni yalnız bırak

Kimde ya da nerde sensizlikler?
Annem gibi,ben gibi,aşk gibi,dost gibi,her şey gibi,herkes gibi beni yalnız bırak
Ben kaçarken cennetten beni yalnız bırak,beni yalnız bırak
Ben kaçarken cennetten beni yalnız bırak,beni yalnız bırak
Beni yalnız bırak,beni yalnız bırak,beni yalnız bırak,beni yalnız bırak


Her şeyin sonunda,son defa dönüp arkana baktığında,
Son kez bileklerimden akan kanlar gözyaşımla buluştuğunda,
Aklına gelen son söz hayal kırıklığıyla korkarak,utanarak dudaklarımda
Hoşçakal...

Beni dinlemen lazım.Beni anlaman lazım.Beni dinlemen lazım.Beni anlaman lazım

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder