15 Aralık 2012 Cumartesi

Görevimiz Aşk - Hande Yener


Sanki görevimiz aşk, eski dönemimiz yok
Bence bu ilişkinin bizle hiç ilgisi yok
Sen hep ters yönden baktın bize
Sen hep yanlışlarla geldin

Ben tek tek başıma bu sevgiyi ayakta tuttum
Sen hep çılgınlardan oldun
Ben hep sakin, emin durdum
Bir tek tek başıma bu gerçeği ayakta tuttum

Geçti de geçer mi yetti de yeter mi?
Bir daha düşer mi böyle bir hataya
Sanki görevimiz aşk, eski dönemimiz yok
Sanki ödevimiz aşk, hiç bi başarımız yok

Ben mutluluk istedim sen de acelesi yok
Geçti de geçer mi, yetti de yeter mi?
Bir daha düşer mi böyle bir hataya
Sanki görevimiz aşk, eski dönemimiz yok

Bence bu ilişkinin bizle hiç ilgisi yok
Sanki ödevimiz aşk hiç başarımız yok
Ben mutluluk istedim sende acelesi yok
Sanki görevimiz aşk eski dönemimiz yok
Bence bu ilişkinin sende acelesi yok, görevimiz aşk

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder