17 Aralık 2012 Pazartesi

Çocukluk İşte - Nükhet Duru


Karışık içinden çıkamadım
Öyle bir bilmece ki çözemedim
Çok itirazım vardı dile dökemedim
Düşmanım gibi peşimde
Ne amansız bir takip bu
İçimde bir doğrucu hiç huzur bulamadım
Gamsız bi çocuktum daha dün
Ne kadar kolaydı
Çocukluk işte hayat tozpembe bir kök boyaydı
Karanlık bir miras gibi suçluluk düşmez yakamdan
Kırdığım kalplerden kırılan kalbimden mi bunca ağır anı
Kim işleyebilir bu kadar suç
Kim hak edebilir bunca cezayı
Hiç bu kadar incitilmemişti
Hani aşk kurtaracaktı dünyayı
Gamsız bi çocuktum daha dün
Ne kadar kolaydı
Çocukluk işte hayat tozpembe bir kök boyaydı
Karanlık bir miras gibi suçluluk düşmez yakamdan
Kırdığım kalplerden kırılan kalbimden mi bunca ağır anı
Kim işleyebilir bu kadar suç
Kim hak edebilir bunca cezayı
Hiç bu kadar incitilmemişti
Hani aşk kurtaracaktı dünyayı

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder