20 Aralık 2012 Perşembe

Cane - Cengiz İmren


Cane.
Sen de mi yabanci oldun
El gibi sirtimdan vurdun
Kirdin bu kolum kanadimi
Beni dün gece sen vurdun
Cane.
Sen de mi yabanci oldun
Yetmedi sirtimdan vurdun
Yiktin hayalimi dünyami
Beni can evimden vurdun
Lanet olsun lanet olsun
Ettiklerin seni bulsun
Kallesçe bir ayrilmak bu
Dünyami basima yiktin
Evimden barkimdan ettin
Biliyor musun!!! rüyamda görsem
Içim fesat mi diye kendime kizardim belki
Kallesligine bu can nasil dayanir
Oy..oy!!! meger ben kimleri sevmisim
Ugrunda bir degil bin kez ölmüsüm.
Lanet olsun!
Bu ne yazi ne de bir kader apaçik ihanettir
Allah'indan bulasin emi cane.
SAKIN GELME
Sensizligin demindeyim
Sanma artik kendimdeyim
Hem deli hem divaneyim
Görmeden git, git ne olur.
Bir daha sakin gelme
Gelme, gelme
Halimi asla görme, görme
Dilerim artik gülme.
Unut sen de gülmeyi
Alistim bak sensizlige
Ölesiye sevsem bile
Yasamaya kararliyim
Görmeden git, git ne olur

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder