17 Aralık 2012 Pazartesi

Bu Gece Beni Düşün - Nükhet Duru


Bu gece beni düşün gözlerin bulutlansın
Sırtlan karanlık altında koyup gittiğini
Düşün ki ciğerin yansın
Ben her gece sendeyim
Bir gecede sen düşün
Dün gibi hatırımda saçlarını okşarken
O gamzeli gülüşün
Sen beni unutamazsın ellere satamazsın
Kaçmak o kadar kolay mı
Kendini aldatamazsın
Bu gece beni düşün yar
Seni özleyen biri var
Bu gece beni düşün yar
Seni bekleyen biri var
Bu gece beni düşün yeminlerin utansın
Pişmanlığın namlusu bu gece ansızın
Yüreğine dayansın
Bu gece beni düşün duvarların ardında
Hala resmin duruyor ve pulsuz mektupların
Yastığımın altında
Sen beni unutamazsın
Ellere satamazsın
Kaçmak o kadar kolay mı
Kendini aldatamazsın
Bu gece beni düşün yar
Seni özleyen biri var
Bu gece beni düşün yar
Sana yanan biri var
Bu gece beni düşün yar
Seni özleyen biri var
Bu gece beni düşün yar
Sana yanan biri var

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder